Google prinsessan

Google är din vän

Crop 100 – Nu kör vi

Lämna en kommentar

Har precis lagt ut lite saker som jag faktiskt inte behöver. Det blev ett köksbord som jag hade tänkt använda som datorbord men som blivit en avlastningsyta för tvätt. Och då jag inte ska ha kvar bordet så är jag ju hellre inte längre i behov av min datorstol.

Sen åker mina cdskivor och cd ställen. Lyssnar aldrig på min stereo utan det blir via datorn. Är inne på att sälja stereo men kan faktiskt inte skilja mig från den än. Sen är det två balkongstolar som ryker ochså då jag köpte nya utemöbler tidigare i år.

Så läget nu är:

Köksbord

Datorstol

2 st Cd ställ

En hög med cdskivor (räknar skivorna som en annars skulle det bli alldeles för lätt att uppnå 100, lite utmaning ska det vara)

2 st Balkongstolar

100-7= 93

Kommentera

