Google prinsessan

Google är din vän

Nya spelregler för SEO och Crop 100

Lämna en kommentar

God fortsättning 

Har insett att ha en blogg som bara ska handla om sociala medier, google mm passade inte riktigt mig glömmer lätt bort att blogga som ni märkt så denna blogg kommer både va min privata men även fortsätta blogga om det jag hade tänkt från början. Tror det blir lättare för mig då att börja blogga aktivt.

Var ju med crop 100 och sen mitt sitta inlägg om det har jag slängt lite kläder och sålt smycken som jag tröttnat på. Märker att sen jag gick med på det har jag inte köpt lika mycket onödiga saker som jag gjorde förut utan tänker faktiskt innan jag köper om jag verkligen behöver den här prylen el klädesplagget. Så jag har nu 45 saker kvar fram till 23/5 att göra mig av med ska bli kul att se om jag lyckas men skulle jag inte bli av med 45 saker så kommer jag inte slå ner på mig själv har ju ändrat mitt tänk och det är en vinst i sig.

Googlade runt i dag och kom bland annat in på media analys hemsida och fann en bra video om Googles nya spelregler för  SEO. Himla intressant och bra video som jag rekommenderar, finns även videos om online pr, analytics, ehandel mm.

MediaAnalys – Googles nya spelregler för SEO

Kommentera

